עוסקת במחקר ופיתוח יישומים לארגונים קטנים.
המערכת של בובייל מספקת למעלה מ-30 יכולות לבית העסק כגון:
– ניהול מועדון הטבות ללקוח בענן.
– מערכת זימוני תורים ויומן.
– חנות דיגיטלית מלאה.
– קופה וסליקת כרטיסי אשראי.
– אפליקציית מובייל ממותגת.
– מגוון כלי נאמנות כגון קופונים, כרטיסיות וכו’.
– ערוצי תקשורת אקטיביים מול כל הלקוחות.
סייברוואן הינה חברה ציבורית שגייסה כ-26 מיליון ש״ח בבורסה לניירות ערך בת״א ועוסקת בפיתוח מערכות מצילות חיים. המערכת נועדה לתת מענה לבעיית היסח הדעת של נהגים העושים שימוש באפליקציות שונות במכשיר נייד במהלך נהיגה ומסכנים את משתמשי הכביש. על פי מחקרים, העלות השנתית של תאונות דרכים בארה”ב עומדת על כ-300 מיליארד דולר, כש-25% הן קשורות לשימוש במכשיר הנייד. טכנולוגיית החברה מונעת היסח הדעת על ידי מניעת גישה לתכונות שונות של המכשיר ואינה מצריכה שיתוף פעולה של הנהג תוך שהיא מייצרת סביבת נהיגה שקטה ובטוחה.
חברת WipeFlush הינה חברת קלינטק המפתחת בד המתפרק למגבונים נשטפים מחומרים מתכלים שאינם כוללים פלסטיק ומזהמים, המוצר פונה לשוק בהיקף שנתי של 17 מיליארד דולר הצומח ב-5% בשנה. החברה מפתחת בד המתוכנן לעמוד בכל הרגולציה והתקינה האירופאית והאמריקאית, תוך שמירה על חוזק, נשטפות ומחיר.
חברת Flowlit פיתחה טכנולוגיה אלקטרואופטית פורצת דרך למדידת זרימה ואיכות זורמים של נוזלים וגזים בצנרת תהליכית. הטכנולוגיה מבוססת מצלמה, מקור אור ואלגוריתמיקה לעיבוד תמונה. החברה מכוונת בשלב ראשון לתעשייה התהליכית, התעשייה הכימית והפטרוכימית ובשל הדיוק הגבוה תשמש הטכנולוגיה גם לאיתור דליפות. החברה מכוונת להתחרות במערכות High-end בשוק של מיליארדי דולרים. לקוחות קצה פוטנציאלים לפתרונות החברה הינם התעשיות התהליכיות וחברות הולכה (דוגמת אקסון, שברון וכו’), בתי זיקוק, תעשייה פטרוכימית וספקיות ציוד כדוגמת Siemens, Honeywell, Emerson לענקיות הגז והנפט.
חברת סטריקס עוסקת בפתרונות תחנות עגינה אוניברסליות לכל סוגי רחפנים.
התחנות שפותחו בחברה מאפשרים לרחפנים לבצע את המשימות שלהם ללא צורך בחזרה למטיס.
התחנות פזורות בשטח ורחפנים יכולים לנחות בתוכם להיטען ולהמשיך במשימה.
החברה התחילה לפרוס תשתית של תחנות בתחום הצבאי והאזרחי וע״י כך רחפנים יכולים להיות אוטונומיים לחלוטין.
לאחרונה החברה פתחה קופסא טכנולוגית שיודעת לקבל דברי דואר ומשלוחים מרחפנים ולחלק אותם עצמאית לתא בתוך הקופסא.
תחום המשלוחים ע״י רחפנים נמצא בתחילתו וצפי להוות שוק משמעותי .
שירהטק פועלת בתחום ה-Industrial IoT 4.0, תחום בו בשנים האחרונות מתרחשת מהפכה המשלבת IoT(Internet of Things), בינה מלאכותית (AI), יכולות לימוד עצמי ותקשורת בין מכונות.
הפתרון של החברה הינו מוצר בשם ICOMOX שהינו פתרון חומרה ותוכנה מבוסס בינה מלאכותית הכולל מארז של 5 סנסורים עם יכולת ניתוח ועיבוד מידע לוקלית ורכיב תקשורת המאפשר בקרה, הזרמת מידע וניטור ותחזוקה מרחוק למכונות בפסי ייצור תעשייתיים (מנועים, מפוחים, משאבות, מכונות וכו’). התקנת המוצר פשוטה ביותר ומאפשרת להפוך ציוד ישן ומסורתי שהינו “טיפש” לציוד חכם, בעל קישוריות, איסוף מידע והפקת תובנות המסוגל להתקשר עם מערכות נוספות במטרה לשפר תפוקה ורווחיות
ליאו מפתחת פלטפורמת בינה מלאכותית המייצרת ומנגישה מידע לאנשי מכירות ובעלי תפקידים נוספים בעולם הביטוח. החברה פיתחה Personal AI Sales Assistant עבור סוכני ביטוח, אנשי מכירות ומנהלים. בעזרתה הם מקבלים מידע אודות לקוחות קיימים, לקוחות פוטנציאלים, והזדמנויות עסקיות המאפשרות הגדלת מכירות של פוליסות ביטוח. התשאול בפלטפורמה נעשה על ידי שימוש בשפה חופשית בקול או בהתכתבות.
הטכנולוגיה בבסיס הפלטפורמה הינה NLQ/AI – המאפשרת תשאול בשפה של דטאות מובנות באיכות גבוהה. הפלטפורמה לומדת את המשתמשים ומתאימה את תוכני ההמלצות למומחיות של המשתמש בכדי לזהות הזדמנויות ספציפיות עבורו, במטרה לאפשר לו להגדיל את היקף המכירות.
בכדי לעמוד באתגר הטכנולוגי של תמיכה בסדרה רחבה של תבניות ובגמישות הרבה של השפה האנושית, החברה פיתחה מנוע NLP המורכב ממערך של אלגוריתמים המשלבים למידת מכונה וחוקים המותאמים לשפה ולצרכי עולם הביטוח.
סקרינז לייב הוקמה בשנת 2021 בישראל. החברה עוסקת בפיתוח פלטפורמה דיגיטלית גלובאלית עם יכולות שידור אינטראקטיביות, המאפשרת לכל אדם לשדר הרצאות באמצעות הפלטפורמה, ובאמצעות כך ליצור הכנסה ולשמור על קשר ישיר עם קהל הצופים.
טכנולוגיית השידור של סקרינז לייב מאפשרת לצופים להיות פעילים במהלך השידור, לעלות לשידור במקביל או לדבר ביניהם בחדרים פרטים.
כמו כן, מאפשרת הטכנולוגיה של סקרינז לייב ליוצרים ואמנים להרוויח כסף מהתכנים שלהם וכבר שילמה ליוצרי התוכן מעל 4 מליון ש”ח.
החברה פיתחה פלטפורמה קהילתית שמאפשרת לרשויות מקומיות לנהל את הפעילויות לתושבים כולל הקמה של אתרי אינטרנט ייעודים, סליקת תשלומים, ניהול דאטה ברמה עירונית ושליחת דיוור מותאם אישית לאזרחים. With עובדת עם מעל 70 רשויות מקומיות בישראל ובארה”ב.
הסדרי נגישות
יוניקורן טכנולוגיות שותפות מוגבלת נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ”ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.
נגישות אתר האינטרנט
אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע”י חברת מייקרוסופט.
אנליסט מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.
מידע על נגישות האתר
• אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013.
• התאמות הנגישות בוצעו עפ”י המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
• הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור הדפדפנים; כרום, פיירפוקס ואקספלורר 9 ומעלה.
• האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
• מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולרי.
• לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
הסדרי נגישות במבנים
להלן הסדרי הנגישות הקיימים במשרדי החברה ברח’ יהודה הלוי 85, ת”א, קומה 1:
– קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה לקומת הקרקע
– קיימת מעלית מקומת הקרקע העוצרת בכל חצי קומה
– קיימים שלטי זיהוי והכוונה בכניסה לבניין
– מותרת כניסה לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
-במשרדינו אין קבלת קהל. לכל שאלה או פנייה אחרת בעניין נגישות וכן לצורך הסדרה קונקרטית נשמח לעמוד לרשותכם במייל contact@unicorn-technologies.co.il
מידע נגיש
– יוניקורן טכנולוגיות שותפות מוגבלת מעמידה לרשות לקוחות עם מוגבלות את האפשרות לקבל מידע הנמסר בשם החברה, באמצעות פורמטים נגישים.
– במידת הצורך בהקראה או במילוי טפסים, ניתן לפנות לנציגי השירות בפגישה פרונטלית או בטלפון
– במידה ויש צורך בפורמט נגיש אחר, ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות אשר פרטיו מופיעים בהמשך.
שירות לקוחות נגיש
הדרכות עובדים– נותני השירות בחברה עוברים הדרכות כיצד לספק שירות נגיש ללקוחותינו
מוקד טלפוני נגיש
המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
ניתן ליצור קשר בטלפון 03-5661345 בימים א’-ה’ בין השעות 16:00-09:00
אמצעים נוספים ליצירת קשר
· דואר אלקטרוני – contact@unicorn-technologies.co.il
· פקס – 03-5661280
· פניה באמצעות “צור קשר” באתר unicorn-technologies.co.ill
· פניה באמצעות הדואר לכתובת: יוניקורן טכנולוגיות שותפות מוגבלת, יהודה הלוי 85, ת”א
דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות
יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר. במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.
פרטי רכז הנגישות
שאלות, תלונות והצעות ניתן לפנות לרכז/ת הנגישות של החברה.
טלפון : 03-5661345